Nowa kampania marki W. KRUK, która powstała z okazji Dnia Matki, koncentruje się na intensywnej, pełnej energii i frajdy relacji między matką i córką.
Manifest najnowszej kampanii W. KRUK mógłby zaczynać się od słów: „Radość, zabawa, miłość!”. Marka postanowiła świętować Dzień Matki w miłym towarzystwie i zaprosiła do udziału w sesji zdjęciowej Natalię Kukulską z córką Anią Dąbrówką. Duet mamy i córki świetnie się odnalazł w otoczeniu symbolizujących optymizm i przyciągających wzrok kolorowych kamieni.
Natalia i Ania są ze sobą blisko związane, a jednocześnie bardzo różne. Są subtelne i dziewczęce, a jednocześnie charakterne i pewne siebie. Stąd pomysł, by zaangażować je do udziału w kampanii celebrującej Dzień Matki i ukazującej różnorodne gusta i upodobania dwóch najbliższych sobie kobiet.
Marka biżuteryjna W.KRUK wyobraziła sobie Natalię i Anię w złotych i srebrnych kolczykach, naszyjnikach i pierścionkach ozdobionych zarówno kolorowymi kamieniami szlachetnymi, jak i cyrkoniami. Wyselekcjonowaną przez nie biżuterię można znaleźć tu.
Co warte podkreślenia, W.KRUK świętuje Dzień Matki przez cały maj. Do końca miesiąca Członkowie Klubu dla Przyjaciół mogą skorzystać z wyjątkowych rabatów w salonach i na wkruk.pl. Pierwszą okazją jest 15% zniżki na biżuterię (przy zakupie produktu ze srebra za min. 199 zł lub ze złota za min. 499 zł.), 15% zniżki na wybrane zegarki, m.in. marki: Rado, Tissot czy Swatch, oraz największa zniżka: 20% na akcesoria (przy zakupach za min. 299 zł).
I jeszcze jedna miła niespodzianka. Marka W. KRUK przygotowała prezent za 1 zł do zakupów za min. 699 zł w postaci zapachów W.KRUK w formacie podróżnym. Promocja obowiązuje do 31.05 lub do wyczerpania zapasów.
*
Wszystkie newsy znajdziesz w zakładce SZORTY





