Zgodnie z dewizą marki, że miłość nikogo nie wyklucza, twarzami kampanii walentynkowej YES zostały Katarzyna Zillmann i jej partnerka Julia Walczak. Ale to nie wszystko – jak zapowiada marka!
YES w swoich ostatnich kampaniach zrywa z ograniczeniami i stereotypowym myśleniem – każdej miłości mówi TAK. Najważniejsze dla marki jest to, by za tym uczuciem szły wartości, które czynią nas lepszymi ludźmi: szacunek, wolność, akceptacja, czułość, ale też odwaga i niezależność.
Historia miłości
Nośnikiem tej idei jest kolekcja LOVE Story, która powstała po to, by pozwolić każdemu tworzyć własną historię miłości. Charmsy zostały stworzone przez Magdę Dąbrowską. Te symboliczne wzory ozdobiono kolorową emalią i masą perłową, co podkreśla indywidualny charakter biżuterii. W takich właśnie wzorach doskonale czują się srebrna medalistka olimpijska Kasia Zillmann i jej partnerka Julia Walczak, które otwarcie mówią o swojej miłości.
Na początku lutego YES planuje premierę filmu dokumentalnego pokazującego wyniki eksperymentu społecznego związanego z tematem miłości. To już mamy o czym myśleć!
*
Więcej newsów znajdziecie w naszej zakładce SZORTY.



