moda dla dzieci

Yes, baby! Druga wspólna kolekcja H&M i Sophie la girafe

Dziecięca moda pełna subtelności

Yes, baby! Druga wspólna kolekcja H&M i Sophie la girafe
materiały prasowe

Druga wspólna kolekcja marek H&M i Sophie la girafe to wymarzone źródło inspiracji do snucia emocjonujących historii wokół aktu obdarowywania. Prezent w postaci bloomersów z falbanami, zawadiackich ogrodniczek albo prążkowanych kardiganów, nawiązujących kolorystycznie do słynnej francuskiej zabawki, jest czymś więcej niż cieszącym oko elementem wiosennej garderoby. To dobre życzenia i serdeczne intencje zaklęte w podarunku.

Z TĘSKNOTY ZA SŁOŃCEM

Tegorocznej wiosny wyczekujemy szczególnie niecierpliwie. To dlatego, że już 21 marca premierę będzie miała druga kolekcja powstała we współpracy H&M z Sophie la girafe. Przy okazji pierwszej wspólnej kolekcji obu brandów pisałam, że wszystko wskazuje na to, że stanowi ona początek pięknej, wieloletniej przyjaźni. Ha, i nie myliłam się ani na jotę!

Druga z kolei kolekcja debiutuje w pierwszy dzień wiosny i powiew lekkości, oczekiwanie na ładną pogodę, pikniki i spacery są mocno wyczuwalne w kampanii H&M i Sophie la girafe. Paleta kolorów wciąż odwołuje się do ubarwienia kultowej żyrafy, ale tym razem pojawiło się więcej ciepłych bieli i beżów. To pewnie z tęsknoty za słońcem.

MIĘKKO, MIĘCIUTKO 

Teksturowana bawełna, pluszowe detale, falbany to cechy charakterystyczne kolekcji składającej się z 13 współgrających ze sobą elementów. Mimo że zamiłowanie do prostoty to naczelna zasada projektowania dla najmłodszych, w przypadku wiosennej kolekcji H&M i Sophie la girafe nie zabrakło zachwycających detali, jak hafty, zdobienia na kołnierzykach czy marszczone brzegi. Za ich sprawą dżersejowe i bardzo komfortowe bloomersy, ogrodniczki, sukienki i okrycia wierzchnie, ale także czapki, botki i skarpetki nabrały wyjątkowości. Ogłaszamy niniejszym, że żyrafowy pattern to must have tego sezonu!

JESTEM W KLUBIE H&M!

„Jestem w klubie” to może nieco staroświecki, ale czytelny odpowiednik dzisiejszego „rel”, najmodniejszego młodzieżowego słowa ubiegłego roku. W latach 90. tak zwykł mówić ktoś, kto odczuwał tę samą emocję co przedmówca albo identyfikował się z wrażeniami grupy. Choć mamy na to nowe określenie, „bycie w klubie” wciąż jest tym, czego łakniemy, co rozwija nasze pasje i wzmacnia więzi. Dzielenie tych samych wartości, przede wszystkim miłości do mody, to cecha wspólna Klubowiczów H&M.

Program lojalnościowy H&M kończy w tym roku 8 lat – od początku jego istnienia, użytkownicy – poza preferencyjnymi ofertami rabatowymi – mają dostęp do ekskluzywnych wydarzeń, konkursów i warsztatów. Za każdą wydaną złotówkę, Klubowicz gromadzi punkty, które są regularnie wymieniane na vouchery rabatowe. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klubowiczów, aplikacja H&M pozwala rejestrować i przechowywać wszystkie paragony z zakupów stacjonarnych oraz potwierdzenia zamówień. Wszystkie usprawnienia i innowacje są wprowadzane z myślą o użytkownikach programu – opłaca się być Klubowiczem.

CZAS NA KONKURS

Klubowiczki H&M to w dużej części również mamy. Przy okazji tak cudownej współpracy z marką Sophie la girafe nie mogło zabraknąć specjalnego konkursu skierowanego właśnie do nich.

Zarejestrowani użytkownicy programu lojalnościowego H&M jeszcze do 21 marca 2024 mogą wysłać zgłoszenie i wygrać komplet produktów kolekcji Sophie la girafe x H&M. Konkurs jest skierowany również do nowych Klubowiczów – szczegóły rejestracji sprawdzisz tu: https://www2.hm.com/pl_pl/member/info.html.

Kolekcję ubrań i akcesoriów dla niemowląt, powstałych we współpracy marek H&M i Sophie la girafe, znajdziesz już 21 marca na hm.com.

Materiał powstał we współpracy z marką H&M.

Dodaj komentarz