W kampanii marki Calvin Klein z okazji Dnia Matki wystąpiła malarka Kylie Wentzel, konsultantka modowa Veneda Carter oraz transpłciowa para z Brazylii, Roberto i Erika, oczekujący swojego pierwszego dziecka. Jak się zapewne spodziewacie, ostatni bohaterowie wywołali sporo medialnego szumu wokół marki. Część klientów nawet zbojkotowało firmę.
Choć kontrowersyjna kampania marki Calvin Klein ujrzała światło dzienne 8 maja, kiedy to w niektórych krajach obchodzony jest Dzień Matki, my postanowiłyśmy zaczekać z postem na jej temat do dziś, licząc na to, że do tego czasu przeleje się czara hejtu i opinie nabiorą pełniejszego wyrazu. Niestety, zarówno klienci, jak i niektóre media wciąż bojkotują markę, używając hasztagu #boycottcalvinklein za opublikowanie zdjęcia transpłciowego mężczyzny w zaawansowanej ciąży. Negatywne komentarze są natychmiast usuwane przez markę Calvin Klein. Zdjęcie pojawia się jako czwarte w poniższej karuzeli.
https://www.instagram.com/p/CdTEVzluOw1/
W komentarzu brandu odnośnie hejtu i niezrozumienia, z jakim spotkała się kampania, możemy przeczytać: Uznajemy tę platformę za otwarte i pełne szacunku środowisko dla indywidualizmu i wyrażania siebie. Tolerujemy wszystko oprócz nietolerancji – wszelkie nietolerancyjne komentarze zostaną usunięte, a wszystkie konta publikujące nienawistne wypowiedzi – zablokowane.
Roberto Bete stał się sławny za sprawą brazylijskiego programu typu reality show na Netflixie, zatytułowanego „O Crush Perfeito”. Roberto urodził się w ciele kobiety. Jego partnerka Erika Fernandes jest transpłciową kobietą.
A tutaj jedno z najświeższych zdjęć Roberto rodziną w nowym, powiększonym składzie.
https://www.instagram.com/p/CdlwOmdvN6L/
*
Wszystkie newsy czekają na was w kategorii SZORTY.
