Marka ubraniowa Prosto wprowadziła kolekcję dla dzieciaków. I to nie byle jaką, bo inspirowaną latami 90. Wspólnota, muzyka i rytm miasta są dla nas ważniejsze niż efekciarstwo z Instagrama. Tego analogowego klimatu trzymamy się od lat 90. – tłumaczą twórcy Prosto. Zerknijcie z nami!
Prosto wprowadza kolekcję w miniaturze – looki podobne do tych, które mają mama i tata, w wersji dla małolatów. Inspirują się prostymi grami – takimi bez rekwizytów – i powrotem do podwórkowych korzeni. Chcemy wyciągnąć dzieciaki sprzed komputerów, zachęcać je do ruchu, sprytu i budowania relacji w realu. Tam bywa nielekko, ale dzieciństwo spędzone pod kloszem to żadne dzieciństwo – tłumaczą twórcy marki. Bo czasem wystarczy kreda i znaleziony na trawniku kamyk, czasem strategia, kondycja i zgrana ekipa. Kapsle, klasy, zbijak? Oj, redakcyjnie pamiętamy, że z nimi można przepaść w osiedlowych zakamarkach na wiele godzin.
Moda jak u rodziców
Ubrania z kolekcji Prosto Kids zostały wyprodukowane i uszyte w Polsce z wysokiej jakości materiałów. Zadbano o każdy detal. Satynowe hafty, szenilowe aplikacje, a nawet zygzaki na metkach mają podkreślać dziecięcy charakter ubrań. W kolekcji znajdują się bluzy, koszulki i dresy, które mają za zadanie odpowiadać „dorosłym fasonom”.
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Dyrekcja artystyczna i stylizacje: Daria Biedrzycka
Makijaż & włosy: Iza Kućmierowska
Scenografia: Ania Witko
Modele: Felcia, Amelia, Franek, Alen / Moon Kids
*
Więcej newsów znajdziecie w naszej zakładce SZORTY.






