pielęgnacja ciała współpraca reklamowa

Jesteś dziełem sztuki

Zadbaj o swoje ciało z nowościami kosmetycznymi Your KAYA

Jesteś dziełem sztuki
materiały prasowe

Zadbaj o swoje ciało kompleksowo z marką Your KAYA.

Polska marka kosmetyków i produktów higienicznych Your KAYA od siedmiu lat realizuje misję szerzenia samoakceptacji. Za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych oraz portalu edukacyjnego You KNOW normalizuje tematy tabu związane z cyklem miesiączkowym, aktywnością seksualną oraz różnorodnością, podejmując dyskusję z tzw. normami społecznymi, także jeśli chodzi o sylwetkę. Najnowszym liniom kosmetyków CIAŁO i DERMO i ich kampanii „Ciało to sztuka” towarzyszy influencerka Asia Przenicka-Malek.

– Asia od początku tworzenia nowych linii była dla nas inspiracją
 i idealnym uosobieniem tego, w co wierzymy – przyznaje Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka marki Your KAYA. – Dlaczego? Bo nasze produkty niczego nie maskują i nie przeprowadzają metamorfozy wizerunku. One przede wszystkim przywracają uczucie komfortu. A czucie się dobrze w swoim ciele to coś, o czym Asia mówi bardzo często.

Your KAYA opracowała i wprowadziła do sprzedaży kilka produktów pielęgnacyjnych do zadań specjalnych: regenerujące serum do dłoni i paznokci, serum na wrastające włoski i serum na podrażnienia, a także balsamy do ciała: rozświetlający oraz hipoalergiczny. Ich zadaniem jest uczynienie skóry miękką, nawilżoną, pełną blasku i wolną od zaczerwienień – taką, w której można się czuć dobrze. Takie też jest przesłanie kampanii: przychylne spojrzenie na siebie, empatia, życie w zgodzie ze sobą i własnymi przekonaniami.

– To ogromny zaszczyt móc być częścią projektu, gdzie właśnie ciało odgrywa główną rolę – komentuje swój udział w kampanii Asia, która na swoim instagramowym profilu mówi właśnie o samoakceptacji. – Każde ciało jest dziełem sztuki, a dzięki produktom Your KAYA podkreślamy jego naturalne piękno. Właśnie to odkryłam w formułach z najnowszej linii: nawilżenie, cudowny blask i komfort bycia sobą we własnej skórze.

Materiał powstał we współpracy z marką Your KAYA.

Dodaj komentarz