szorty w Ładne Bebe

PUMA kocha ciężarne sportsmenki

Twórcza kooperacja marki PUMA i Sary Björk Gunnarsdóttir

PUMA kocha ciężarne sportsmenki
materiały prasowe

PUMA kocha ciężarne sportsmenki. Marka słynąca z projektowania sportowej odzieży i obuwia podjęła ostatnio owocną współpracę z kapitanką islandzkiej drużyny piłkarskiej, Sarą Björk Gunnarsdóttir. Nowa ambasadorka marki PUMA wystąpiła w kampanii w zaawansowanej ciąży.

Znana marka PUMA zaangażowała do swojej najnowszej kampanii najjaśniejszą gwiazdę Olympique Lyon i kapitankę reprezentacji Islandii – Sarę Björk Gunnarsdóttir. Już niebawem, bo na początku przyszłego roku, w ramach platformy PUMA „She Moves Us”, zaprezentowane będą treści nawiązujące do jej historii, z dużym naciskiem na okres ciąży i powrotu do uprawiania sportu.

Wiele sportsmenek staje przed wyzwaniami i niepewnościami związanymi z losem ich kariery w zderzeniu z perspektywą ciąży. Niektóre z nich muszą przejść na wcześniejszą emeryturę.

„Kobiety-sportowcy stają przed wieloma wyzwaniami w swojej karierze, a ciąża może być jednym z nich. Kiedy Sara przyszła do nas z wiadomością o swojej sytuacji, chcieliśmy ją wesprzeć w każdy możliwy sposób. Piłkarka zdecydowała, że będzie to świetna okazja, aby opowiedzieć o swojej podróży i pokazać zawodniczkom, że można być najlepszą sportsmenką i jednocześnie założyć rodzinę. Jesteśmy zachwyceni, że Sara poprosiła nas o udział w tym procesie i że dzieli się swoimi doświadczeniami. Wierzymy, że nasza współpraca zainspiruje kobiety na całym świecie” – dodaje Matthias Baeumer, General Manager BU Teamsport.

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w liniach lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech.

 

PUMA kocha ciężarne piłkarki

Plan kampanii zakłada, iż kanały społecznościowe PUMA będą przedstawiać codzienność Sary w trakcie ciąży i zaraz po niej. Widzowie uzyskają wgląd w życie sportsmenki, a więc złożone reżimy treningowe, ale także jej macierzyńską rutynę i mierzenie się z trudem łączenia życia rodzinnego z karierą zawodową.

Jak w filmie

Marka z dumą zapowiada, że powstanie film dokumentalny, w którym Sara Björk Gunnarsdóttir opowie szczerze o trudach i blaskach w swojej karierze, ale także o ścisłych harmonogramach treningów podczas ciąży. Nie oszczędzi też widzom porad czy wskazówek profesjonalistów czuwających nad nią w procesie odbudowywania formy.

Wybierać nie trzeba

Sara wraz z zajściem w ciążę nie zrezygnowała z pasji, a wyniosła ją na inny poziom. Jak sama twierdzi: „Zakładanie rodziny, gdy jest się jednocześnie profesjonalnym sportowcem, nie jest proste. Chcę udowodnić, że po ciąży można wrócić do zawodowej kariery i grać na najwyższym poziomie. Mam nadzieję, że zainspiruję kobiety i pokażę, że istnieje możliwość, aby nie wybierać między domowym ogniskiem a pracą”. Jesteśmy bardzo ciekawe efektu!

Film dokumentalny o Sarze Björk Gunnarsdóttir pojawi się na początku 2022 r. na kanale PUMA w serwisie YouTube. Więcej informacji o projekcie znajdziecie na stronie PUMA.

Inne krótkie informacje o bieżących wydarzeniach znajdziecie w kategorii Szorty.

Dodaj komentarz