Let’s talk: o czym rozmawiają dzieci?
Reserved Kids pyta i ubiera na nowy rok szkolny
Pierwszy września, początek nowego roku szkolnego. Powiew świeżości w codziennej rutynie, zapach nowiutkich zeszytów i trampek, wreszcie spotkanie z kolegami na szkolnym korytarzu! Można sobie opowiedzieć wakacyjne przygody i czerpać z tego mnóstwo radości – bo szczęście się mnoży, gdy się je dzieli. Co fajnego się działo? Jakie pomysły przychodziły do głowy? Jakie myśli?
Z okazji powrotu do szkoły marka Reserved zagląda do dziecięcego świata i przysłuchuje się rozmowom dzieci –zaskakującym, mądrym, ważnym i inspirującym.
Nowa kampania marki to seria krótkich filmów z udziałem przedszkolaków i uczniów, którzy rozmawiają o tym, co w zasadzie najistotniejsze – o emocjach, myślach i marzeniach. Jak często my, dorośli, poświęcamy tym tematom nasze rozmowy? Stanowczo zbyt rzadko! Więc jak to jest? Czy myśli można zobaczyć? Czy drzewa umieją mówić? Co to jest marzenie? Co jest w twojej głowie? Odpowiedz!
Te wymiany zdań – absolutnie urocze, zabawne i jednocześnie całkiem na serio – są jak unikalny bilet do dziecięcego świata. Z tym że wstęp do niego mają wyłącznie naprawdę uważni słuchacze i obserwatorzy. Zmiana perspektywy może być nie tylko cenną lekcją uważności, lecz także inspiracją do podejmowania z dziećmi wątków, które być może nie przyszłyby nam do głowy, jako zbyt banalne lub zbyt trudne. A dla dzieci nie ma rzeczy banalnych. Nic nie jest nudne, gdy ma się kilka lat, a w głowie dopiero tworzy się siatka pojęć, które opisują świat.
Krótkie filmy pod hasłem „Let’s talk”, w których udział wzięli Jaśmina, Julek, Zua, Teo i Enzo, można obejrzeć na profilach Reserved w mediach społecznościowych, a przede wszystkim na instagramowym koncie @reservedkids. Oprócz wideo powstała sesja wizerunkowa, która idealnie oddaje różnorodność dziecięcej oferty marki. Dostępna obecnie w sprzedaży kolekcja, stworzona z okazji powrotu do szkoły i do przedszkola, to szeroki wybór ubrań i dodatków dla dziewczynek i chłopców. Wygoda łączy się tutaj z funkcjonalnością, a kolory przeplatają z oryginalnymi nadrukami. No i nie brak tego, co modne – szerokich, wygodnych spodni, mięciutkich bluz w stylu college, puchatych kamizelek na pierwsze chłody.
Linia Reserved Kids jest dostępna w sklepach stacjonarnych, na reserved.com i w aplikacji Reserved.
Materiał powstał we współpracy z marką Reserved.