Kurtis

marka z pomysłem

Jak sprawić, by spacer z maluszkiem był przyjemny i spokojny, niezależnie od wszelkich warunków na zewnątrz? Wiecie o czym mówimy, prawda? Rażące słońce, silny wiatr lub deszcz, krzykliwe dzieci mijane w parkach i hałaśliwe ulice...

Czynników, które mogą zakłócić błogi sen maluszka jest od groma. I aż trudno uwierzyć, że wystarczył jeden produkt, który uporał się z nimi wszystkimi. A jednak! Chodźcie go poznać!

Potrzeba jest matką wynalazków. A w branży dziecięcej potrzeby młodych mam i ich maluszków dwoją się i troją każdego dnia. Jedne wpadają do głowy i szybko z niej uciekają, inne nie dają mamom spokoju, wiecznie o sobie przypominając. I dobrze. Bez nich nie powstałoby tyle świetnych innowacyjnych produktów, które ułatwiają nam macierzyństwo. Jednym z nich – i naszym ostatnim odkryciem – jest osłonka do wózka szwedzkiej marki Kurtis, założonej przez Annę. Jak wiele świeżo upieczonych mam, pragnęła otoczyć swojego synka najlepszej jakości produktami, dzięki którym nie musiałaby rezygnować ze swojego aktywnego życia. Ilekroć szła na spacer, denerwowały ją spadające chusty i koce, które zarzucała na budkę, by ochronić malca przed słońcem czy wiatrem. I tak w jej głowie powoli kiełkował pewien pomysł, o którym możecie przeczytać poniżej.

***

Jak zaczęła się historia marki Kurtis?

To było 10 lat temu, gdy urodził się nasz pierwszy syn Kurtis. Podczas pierwszych wspólnych spacerów zdałam sobie sprawę, że potrzebuję lepszego rozwiązania niż zarzucony koc na budkę wózka, który miał chronić malucha przed słońcem, wiatrem i zgiełkiem miasta. Widziałam potrzebę bardziej praktycznej, bezpieczniejszej i lepszej alternatywy. W tamtym okresie nie wiedziałam, co mam zrobić ze swoim życiem zawodowym, postanowiłam więc zaprojektować taki produkt i zaspokoić moje marzenie o zostaniu przedsiębiorcą.

Jak określiłabyś styl waszych produktów?

Nasze produkty są nowoczesne, z charakterem. Oferujemy alternatywę dla dziecięcych produktów o bardziej tradycyjnym wyglądzie. Wykorzystaliśmy powierzchnię naszej osłonki do wózka do ciekawych i twórczych grafik, które naprawdę pasują do różnych osobowości naszych klientów, czyli rodziców.

Wasza osłonka była pierwszym tego typu produktem na świecie…

Tak! Wielofunkcyjna osłonka Kurtis do gondoli, spacerówki czy fotelika jest jedyna w swoim rodzaju, z czego jesteśmy niezwykle dumni. Stanowi nasz główny produkt i na niej skupiamy najwięcej naszej uwagi. Od momentu powstania na rynku pojawiają się podobne produkty, jednak żadne z nich nie dorównują naszej jakości i fajnemu designowi.

Zdradź nam jej najważniejsze zalety!

Osłonka do wózka Kurtis to nie tylko świetna ochrona przed promieniowaniem słonecznym (blokuje 99% UVA), ale przede wszystkim niezastąpiona pomoc do spania. Zapewni dziecku idealne warunki snu przez cały rok, w każdym miejscu poza domem: na ruchliwej i głośnej ulicy, w autobusie, w sklepie, na spacerze i w dowolnym, innym miejscu, w którym akurat przypadnie czas drzemki maluszka. W chłodnych krajach wykorzystywana jest do osłony przed śniegiem i zimnym wiatrem, a w bardzo słonecznych – jest świetnym, przewiewnym baldachimem. Może być również używana na fotelikach samochodowych, stanowi swoistego rodzaju barierę dla rozpraszających bodźców z otoczenia. Produkujemy ją ze 100% certyfikowanej bawełny organicznej. Wzory są ręcznie drukowane i wolne od szkodliwych tworzyw sztucznych.

Jaka jest Wasza filozofia – co jest dla was najważniejsze?

Widzimy naszych klientów jako wyjątkowe jednostki, a nie tylko jako rodziców. Powinni mieć możliwość swobodnego poruszania się z dziećmi, kiedy tego potrzebują, a matki powinny mieć prawo do karmienia piersią, gdzie tylko mają na to ochotę. Wierzymy w równe prawa dla wszystkich osób, niezależnie od ich koloru skóry, religii lub seksualności.

Co jest najfajniejsze w prowadzeniu własnego, dziecięcego biznesu?

Wolność i elastyczność bycia swoim szefem i możliwość zarabiania na własnych innowacjach. Sama decyduję o moim czasie i nikt mi nie mówi, co i kiedy muszę zrobić. Ponadto, każdy miły mail od zadowolonych klientów, którzy napiszą do mnie tylko po to, aby mi powiedzieć, jak bardzo są zadowoleni z naszego produktu i jak bardzo go uwielbiają.

Skąd czerpiesz inspiracje?

Od innych kobiet przedsiębiorców, które naprawdę ciężko pracują, aby ich biznes wzrastał. Wspieramy się wzajemnie, pomimo wszystkich wzlotów i upadków, jakie się zdarzają przy prowadzeniu biznesu. I oczywiście od wszystkich silnych kobiet w mojej rodzinie, jak moja matka i babka, które potrafiły niezwykle ciężko pracować i jednocześnie wychowywać rodziny. Bardzo je kocham i szanuję!

Pracujesz aktualnie nad czymś nowym? Czym jeszcze zaskoczysz swoich klientów?

Zawsze mam nowe pomysły i chciałabym, aby niektóre z nich ujrzały kiedyś światło dzienne. Nie tylko z branży dziecięcej. Aktualnie nasza obecność na arenie międzynarodowej stale rośnie i jesteśmy bardzo dumni, że jesteśmy niezależną, rodzinną firmą na rynku, zapewniającą produkt o tak wysokiej jakości. Wkładamy w nasz produkt całe serce, energię i to zajmuje prawie cały mój czas (śmiech).

Dziękujemy Annie za rozmowę i życzymy jej samych sukcesów!

Jeśli spodobała się wam osłonka, zajrzyjcie do sklepu mamytomy.pl, gdzie czeka na was szeroki wybór wzorów i kolorów.

A was na koniec zapytamy, jakiego produktu z serii life saver wam nadal brakuje? Coś siedzi w waszych głowach i nie daje spokoju?

 

Zapisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.