Easywalker – prostota i elegancja
Wózkowa rewolucja
Holenderska marka wózków na piedestale potrzeb w świecie dziecięcych niezbędników stawia na funkcjonalność, wygodę, wysoką jakość i niepowtarzalny design. Zobaczcie, kto za tym stoi.
O to, czym jeszcze wyróżniają się wózki, których początek sięga 1989 roku i które plasują się na szczycie list wózków premium, oraz dlaczego pokochały je rodziny na całym świecie, zapytałyśmy Daniela De Lange – właściciela i dyrektora zarządzającego marką Easywalker. Marką tworzącą z myślą o tych, którzy kochają aktywne spędzanie czasu w dynamicznej miejskiej przestrzeni.
*
Jak to się zaczęło?
Ponad trzydzieści lat temu, w 1989 roku w Amsterdamie – od stworzenia pierwszego w Europie trójkołowego wózka dla dzieci.
Jak wyglądał?
Był prosty i stylowy. Pomysłodawcą wózka był René Floore – syn rzeźnika, który stworzył go całkowicie sam. Bez wiedzy projektowej i inżynierskiej. To też sprawiło, że marka była autentyczna, bo wraz z pierwszym modelem wychodziła naprzeciw najważniejszym potrzebom rodziców. To był moment, gdy zmieniło się całkowicie postrzeganie wózków dziecięcych, a sam produkt okazał się fajny i modny. Można było z nim biegać, chodzić na spacery. Coraz częściej z wózkiem zaczęli spacerować również mężczyźni.
Twoja przygoda z marką rozpoczęła się jednak później…
Gdy okazało się, że jest okazja przejęcia koncepcji i kontynuowania dzieła, nie miałem wątpliwości, że powinienem to zrobić. W świat wózków Easywalker ruszyłem w 2009 roku, z marzeniem o stworzeniu globalnej marki, która zdobędzie serca młodych rodziców. Zawsze pracowałem w dziedzinie produktów konsumenckich. W idei marki fascynuje mnie łączenie zasobów ludzkich z designem i funkcjonalnością. Praca z Easywalker jest spełnieniem mojego marzenia o założeniu firmy, w ramach której będziemy szukać coraz to nowszych, innowacyjnych rozwiązań.
Easywalker plasuje się najwyżej w segmencie wózków premium – czym wyróżniają się te wózki?
Utrzymujemy piękno w prostocie. Bez zbędnych urozmaiceń, które finalnie i tak nigdy się nie przydadzą. Trzymamy się tego, co najważniejsze w świecie wyprawki dla dzieci, dając odbiorcom produkty z najlepszych surowców – łatwe w użyciu i jak najbardziej stylowe. Najlepsza jakość i funkcjonalność w dobrej cenie. Easywalker to również wysoka jakość najbardziej podatnych na zużycie elementów.
Jakie innowacyjne rozwiązania wprowadzacie?
Zaraz po wprowadzeniu na rynek naszej nowości, wózka głęboko-spacerowego Easywalker Harvey² Premium, wyróżniającego się chwalonym wśród użytkowników komfortem jazdy i łatwością użytkowania, czekamy na kolejną nowość – Easywalker Buggy Miley, który będzie gotowy pod koniec drugiego kwartału. Już teraz mogę zdradzić, że wyróżni się na tle innych wózków łatwością i szybkością jego składania, tkaninami pochodzącymi z recyklingu PET i zintegrowanym systemem akcesoriów.
Easywalker to wózek na lata?
Nasze wózki rosną razem z dziećmi. Począwszy od gondoli, po wersję spacerową. Co więcej nasze modele głęboko-spacerowe Easywalker Harvey i Easywalker Harvey² mają opcję dokupienia akcesoriów – dodatkowych gondoli i dostawek, które pozwalają go powiększyć tak, aby służył nie tylko jednemu maluchowi. Wózek można modyfikować zarówno, by stał się superrozwiązaniem dla bliźniąt, jak i dzieci w różnym wieku. Można w nim również zamontować fotelik samochodowy.
Czekamy na niego z niecierpliwością. Dziękujemy za rozmowę!
Dziękuję!
*
Więcej o nagradzanych i otrzymujących najwyższe noty na holenderskim rynku – w kategoriach „Najlepszy w teście”, „Najlepszy w sprzedaży” – wózkach Easywalker przeczytacie tutaj.
*
Wózki Easywalker kupicie w sklepie internetowym Megaurwis oraz w sklepach stacjonarnych: XLand przy ulicy Chorzowskiej 214 w Katowicach, Bobowózki na warszawskim Ursynowie, przy alei Komisji Edukacji Narodowej 49, oraz we Wrocławiu w sklepie Bobowózki, przy ulicy Szkockiej 3.
*
Publikacja powstała przy współpracy z marką Easywalker.