polska moda dla dzieci współpraca reklamowa

Ahoj, mininomadzi!

Kilka słów o pierwszej kolekcji polskiej marki Minino

Ahoj, mininomadzi!
materiały prasowe

Podróżować jest bosko, to wiemy z autopsji. Daleko i blisko, w śnieżnej zamieci i letniej spiekocie, jak na nomadów przystało. Wiemy też, co spakowałybyśmy do walizki, całej w podróżnych nalepkach.

Zrobiłyśmy już miejsce na premierową kolekcję zrównoważonej marki Minino, zatytułowaną „Into The World”. Bluzy w saharyjskie słońce, luźne spodnie o barwie złocistego, masującego stopy piasku, koszulki z motywem oazy – ten modowy zbiór zrobi wam najprawdziwszą podróż w czasie i przestrzeni.

Minino to spełniony sen podróżniczki Marty, mamy kilkuletniego wagabundy o imieniu Teo. Nazwa marki jest kalamburem. To na plus, bo my, niczym Enola Holmes, uwielbiamy zaszyfrowane informacje. Minino stanowi mariaż określenia „mini nomads” z hiszpańską konstrukcją „mi niño”, czyli „moje dziecko”. Wszystko się zgadza, bo mały nomada Teo jest dla Marty największą inspiracją.

Premierowa kolekcja marki zatytułowana „Into the World” ukazuje sposób, w jaki dzieci rejestrują świat, a potem o nim opowiadają. Na podstawie wspomnień z podróży odtwarzają zapamiętane obrazy, zawsze z wypiekami na policzkach, bo wspominając czują się dokładnie tak, jakby wrócili w utęsknione miejsce.

Dla Minino kluczową wartością jest ekologia, a wraz z nią lokalna produkcja, naturalność i transparentność. Bluzy, spodnie, legginsy, longsleeve’y i T-shirty powstały wyłącznie z certyfikowanych materiałów. Co więcej, 1% ze sprzedaży ubrań jest przeznaczany na cele społeczne.

Wszystkie produkty Minino znajdziecie tu.

Strona internetowa / Instagram / Facebook

Dodaj komentarz