Dzieci na ratunek planecie

Nowa kolekcja Bobo Choses na jesień-zimę 2017/18

Czy istnieje coś piękniejszego niż moda z przesłaniem? Prezentujemy najnowszą kolekcję Bobo Choses, której hasłem przewodnim jest ochrona naszej Ziemi. Niesamowite zdjęcia, zaangażowane dzieci i jak zwykle, wspaniałe ubrania. Ten sezon będzie przełomowy!

Przełamujemy milczenie: naszą planetę trzeba ratować! Marka Bobo Choses postanowiła wykorzystać swoją popularność i wziąć się za ten temat od najlepszej z możliwych stron: edukacji naszych dzieci. Bo jak nauczać i uświadamiać, to od najmłodszych lat! Najnowsza kolekcja na jesień-zimę 2017/18 powstała pod hasłem „Dear World” i jest inspirowana morzem. Zobaczcie przepiękne zdjęcia wykonane przez Raquel Chicheri i wzruszający ilustrowany filmik promujący książkę „Dear World” by Bobo Choses (zobaczycie ją tu).

Printy i nadruki na ubraniach Bobo Choses to inspiracja wszystkim, co jest związane z wodnym i okołomorskim światem: lądowymi krabami, mewami, zmierzwionymi falami, kolorowym kłębowiskiem rybek, meduzami, koralowcami i ośmiornicami. Ważni w tej historii byli też popularni kapitanowie, nazwy ich statków i pamięć największych katastrof na wodach mórz i oceanów, które miały tragiczny wpływ na środowisko. Kolory wykorzystane w kolekcji to inspiracja zaczerpnięta m.in. z roboczych ubrań poławiaczy ryb. Mieszanki zrecycklingowanego poliestru i organicznej bawełny pomogły stać się kolekcji jeszcze bardziej przyjazną środowisku.

Cała filozofia i przekaz najnowszej kolekcji jest nie tylko pomocą w edukacji dzieci, ale też doskonałą lekcją dla dorosłych. Daje do myślenia i wzbudza poczucie obowiązku do pielęgnacji tego, co dostajemy od natury. To chyba najpiękniejszy z sezonów w dziecięcym świecie mody, jaki do tej pory powstał. Nas ogromnie wzruszył i wywołał refleksje.

Najnowsza kolekcja Bobo Choses jest dostępna w sklepie stacjonarnym Bananaz przy al. Rzeczpospolitej 18 lok. 223 w Warszawie lub online (tu).

Zdjęcia kampanii: Raquel Chicheri
Stylizacja: Adrianna Esperalba i Mafer Navas.
W kampanii wykorzystano buty Novesta oraz rajstopy i skarpety Collegien.

Opracowała: Maja Naskrętska

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.