kolekcje, Moda

Coodo

Cztery kolory: biały, grafitowy, musztardowy i szary. Mając taką gamę kolorystyczną w szafie, można skomponować piękną garderobę.

Takie Coodo, że wszyscy będą zadowoleni, duzi i mali. Duzi, bo wybierając te proste i naturalne ubranka inwestują w mocne szwy oraz najwyższej jakości tkaninę, wyprodukowaną z uczciwością wobec pracowników i środowiska. Mali, bo bez kłopotów mogą przekręcać się z brzuszka na plecy, a tam nie uwiera żaden nap, guzik czy zamek błyskawiczny. Mogą podnosić się i po raz enty upadać na pupę, tupać głośno stópkami, stawiać chwiejne kroki, burzyć wieże z klocków i rozbrajać 1000-elementowe puzzle, które przed chwilą skończyła układać starsza siostra. Wszystkie cooda są ultrawygodne bo to jedna z najważniejszych wykładni w filozofii marki. A ta podoba nam się na równi z lookbookiem, w którym główne role grają zakochani w swoich dzieciach ojcowie.

coodo-22

coodo-27 coodo (195)

O te malarskie zdjęcia, pomysł na własną markę i szczęśliwe przypadki spytałyśmy założycielkę Coodo, Beatę Miros.

***

Kto wymyślił Coodo?

Ja. Nazywam się Beata i jestem mamą dwójki szkrabów. Mamą, która będąc na macierzyńskim, postanowiła spróbować swoich sił we własnym biznesie (zwłaszcza, że zawodowo zajmowałam się marketingiem). Czyli klasyczny przypadek. Firmę prowadzę sama, a energię na jej prowadzenie czerpię od moich dzieciaków (bo one mają tej energii aż nadto), a pomysły czy rady od męża, siostry i szwagra, którzy służą mi pomocą 24h. Wszystkie te rzeczy znajdziecie w showroomie House of Coodo.

coodo (86) 28ff3d06-6b8d-48d8-a5b9-27edf440173d

Jak wpadłaś na pomysł marki skierowanej wyłącznie do dzieci w wieku od 0 do 18 m-ca? 

Jak to zwykle bywa, pomysł zrodził się z niezaspokojonej potrzeby. Jako mama dwójki dzieci zawsze miałam problem z sensownym kompletowaniem garderoby moich maluchów  w pierwszych miesiącach ich życia. Rynek polskich marek odzieżowych super się rozwija (co mnie ogromnie cieszy), ale rozwija się przede wszystkim w segmencie ubranek dla dzieci 2/3 latka plus. Tutaj oferta jest naprawdę spora i ciekawa. Wybór dla niemowląt jest bardziej ograniczony. Poza tym wg mnie brakuje wysokiej jakości basicu dla najmłodszych – prostych, funkcjonalnych a przy tym niebanalnych ubranek, które tak naprawdę stanowią w większości naszą garderobę.

Nauczona doświadczeniem kupowania dla moich dzieci wszystkiego co ładne, a potem pakowania na górną półkę szafy ubrań, które moje dziecko miało może raz na sobie – chcę stworzyć ofertę, spośród której każda mama – wybierając stosunkowo niedużo ubranek – będzie w stanie stworzyć mnóstwo ciekawych stylizacji na co dzień, jak i na mniejsze i większe okazje.

coodo-23

coodo-5

07f175f7-92a9-4d83-83df-c67213524b99coodo-8

Co jeszcze jest dla Ciebie ważne w kreowaniu produktu dla niemowląt i małych dzieci?

Kluczowe są wygoda i bezpieczeństwo. Wszystkie ubranka szyjemy wyłącznie ze 100% bawełny organicznej. Wszystkie pozbawione są metek wewnętrznych, aby nie drażnić skóry dziecka, na pleckach nie ma i nigdy nie będzie żadnych zapięć, suwaków etc. a każde ubranko musi się dać łatwo założyć dziecku.

Jak Ci się współpracuje z Magdą Tekieli i skąd się znacie? 

Na Magdę trafiłam szukając osoby, która będzie w stanie nadać fizyczny kształt idei Dziennika Małych Wielkich Rzeczy. Wymagania miałam ogromne, ale jak zobaczyłam projekty Magdy – wiedziałam, że zrozumiemy się bez słów. I tak się stało!

coodo_ladnebebe4coodo (368)

Co za nią przemawiało?

Magda jest dla mnie uosobieniem najlepszego gustu, wyczucia stylu i klasy. Niezwykle piękna dziewczyna, a przy tym tak serdeczna i kochana. Współpraca miała ograniczać się jedynie do  stworzenia dziennika, ale potem zaprojektowała nam także przepiękne tkaniny na kocyki i otulacze, które już niedługo będą dostępne. I jestem pewna że razem z Magdą jeszcze dużo razem zrobimy.

Skąd pomysł na ojcowski lookbook? Jest piękny! 

Rzeczywiście inspiracją i motywem przewodnim pierwszej kolekcji marki COODO jest piękna relacja pomiędzy maluszkiem a jego tatą. Relacja czysta, prosta, szczera, radosna a do tego tak naturalna i niczym nie komplikowana – czyli posiadająca te cechy, które dla nas są ważne i z którymi się  identyfikujemy.

Mnie osobiście zawsze taka relacja fascynowała i rozczulała jednocześnie. Zresztą wszystkie nasze ubranka musiały przejść test mojego męża, czy aby na pewno sobie z nimi sam poradzi (śmiech). Już wiem, że tatusiowe uwielbiają nasze ubranka za prostotę.

 

coodo_ladnebebe11

coodo (133)

Zachwycające zdjęcia. Kto pstrykał?

Najcudowniejsza na świecie Anita Suchocka! Kolejna super babka na mojej drodze. Na Anitę też trafiłam przez przypadek. Jeszcze długo przed sesją, gdy tak naprawdę nie szukałam jeszcze fotografa, znalazłam jej zdjęcia w sieci. Napisałam do niej maila i po pierwszej wymianie zdań wiedziałam, że nie muszę już szukać fotografa. Od razu poczułam tą niesamowitą energię  (co dla mnie w każdej współpracy jest mega ważne). Anita to „łapacz” chwil i emocji, mam nadzieję że to widać na zdjęciach.


coodo_ladnebebe9

coodo_ladnebebe7

coodo-12

coodo_ladnebebe23

Co planujesz w przyszłości?

W  najbliższej? Już szyjemy modele letnie, myślimy też nad wprowadzeniem nowym kolorów.

W nieco dalszej – chcemy rozwijać cały czas asortyment ubranek a także i innych elementów wyprawki niemowlęcej. Bowiem w naszym obszarze zainteresowania pozostają maluszki w wieku do 1,5 – 2 latek, dzieci które maja swoje specyficzne potrzeby i to z myślą o nich projektujemy.

Dziękuję za rozmowę.

Leave a comment 21 komentarzy

  1. Jakoś tak średnio do mnie przemawiają. Jak widzę takie wielkie guziki to od razu widzę zdjęcie mojego ojca sprzed pięćdziesięciu lat w takich średnio gustownych spodniach 😉 No, ale to pierwsze wrażenie. Czterech kolorów nie nazwałabym też raczej „taką gamą kolorystyczną”, raczej nuda.

    1. Dziękujemy za opinię. Jak każda jest dla nas cenna:) Zdajemy sobie sprawę, że oferujemy produkt nieco odmienny od panujących trendów i nie każdemu ta stylistyka będzie odpowiadać. Ale świat byłby nudny, jakby wszystkim podobało się to samo:) Planujemy nowe kolory, tak więc zapraszam do obserwowania nas, być może coś przypadnie Pani do gustu w przyszłości. Tymczasem miłego dnia życzymy:)

  2. Zdecydowanie firma wpisuje sie w lukę na rynku, bo takich ubranek brakuje. Jednak do złudzenia projekty przypominają mi to co proponuje firma Gray Label .

    1. Gray Label znamy i cenimy:) Wydaje nam się jednak, że nasze projekty się różnią, aczkolwiek rzeczywiście oferowanie wysokiej jakości basicu i minimalistyczna stylistyka to jest to co nas łączy. Jeśli budzimy skojarzenia z Gray Label – to dla nas tylko komplement:) więc dziękujemy:)

  3. Piekne zdjecia, kolekcja urocza, z pewnoscia znajde cos dla Corki Drugiej. Super wartosci, ktore stoja za marka i wielki plus za produkcje w Polsce.

  4. Zestawienie kolorów przepiekne. Otulacz skradł moje serce. Będe zaglądac w oczekiwaniu na możliwośc zakupienia. 🙂

      1. Moje też. Dlatego kupię go „dla mienia” mimo, że tak z ręką na sercu wcale mi nie jest potrzebny dla 4-latki. 😉
        Mam nadzieję, że będą w dużym formacie (120×120 cm czy coś około).

        1. A to mamy miłą niespodziankę:) Będą różne rozmiary, ale także lekka mgiełka o wymiarach 120×140. Idealna dla czterolatki na lato (sama mam w domu czterolatkę:) a i sama nieraz się skryję pod nią, bo bambus jest niezwykle przyjemny w dotyku:)

  5. dziękujemy bardzo:) wg nas ogrodniczki to najwygodniejszy, a zarazem najsłodszy element wyprawki. Do tej pory naszym zdaniem zupełnie niedoceniane. Planujemy to zmienić!:))

  6. Wielka szkoda, że nie szyjecie ciuszków dla starszych dzieci 🙁 takie spodnie z szelkami byłby czadowe dla moich łobuzów! A może jednak się skusicie i rozszerzycie ofertę? 🙂

    1. Rzeczywiście naszym centrum zainteresowania są najmłodsi i to głównie z myślą o ich potrzebach projektujemy:) I im pozostaniemy wierni:) Aczkolwiek myślimy o wprowadzeniu kilku modeli w ciut większych rozmiarach. Także proszę nas obserwować:) pozdrawiamy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama