kolekcje, Moda

C jak Coodo

Alfabet jest super. Cóż prostszego i mniej kontrowersyjnego niż literowy porządek od A do Z. Po pierwsze wprowadza ład, szereguje, aż wreszcie pozwala wyzbyć się faworyzowania i ocen. Wszystko tak samo ważne, niezależnie od dziedziny – w polskiej modzie dla dzieci też.

Bohaterką pierwszej odsłony naszego Alfabetu polskiej mody dziecięcej jest Beata. Wymyśliła, zbudowała i wprawiły w ruch markę COODO, która dyktuje trendy w dziedzinie mody dla najmłodszych dzieci. Zobaczcie wykonany przez ilustratorkę Magdę Pankiewicz kolaż, który zawiera najważniejsze dla COODO elementy stylu, wyimki z pierwszych lookbooków, przedmioty i zdjęcia, które działają na założycielkę inspirująco. Miejcie oczy otwarte na kolejne litery!

C jak COODO

Marka COODO została założona przez Beatę Miros, mamę Wita i Idy oraz mistrzynię organizacji. Konsekwencja i klarowna wizja modowej działalności zaprowadziła ją na ugruntowane miejsce wśród najlepszych z najlepszych polskich marek dziecięcych. Jak twierdzi Beata: wszystkie kolekcje COODO inspirowane są najbliższymi, najprostszymi rzeczami z codziennego świata. W przypadku pierwszej kolekcji była to relacja z ojcami, w drugiej – zwykły ogródek, który w oczach dziecka staje się tajemniczym ogrodem, w ostatniej zaś – mały wielki dotyk.

Każdemu aspektowi działania COODO towarzyszy minimalizm z nutą retro, praktyczność i wygoda, przywiązanie do ekologii i przyrody oraz pozytywnej energii – zarówno osób, z którymi marka nawiązuje współpracę, jak i miejsc, w których funkcjonuje. Niezwykle ważne jest dla mnie, gdzie robimy sesję, w końcu mają się dziać tam cuda – mówi Beata. Oto piękna kwintesencja założeń marki.

*

Kolaż: Magdalena Pankiewicz
Tekst: Dominika Janik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama